S'ha produït un error en aquest gadget

divendres, 28 de setembre de 2012

CARTA A L'EXCEL·LENTÍSSIM PRESIDENT DEL GOVERN ESPANYOL EN MARIANO RAJOY GREY



Senyor President:
li escric esta carta que pot ser llegirà si no està massa ocupat enfonsant el nostre Estat per treure’n el redit escaient.
Acabe d'escoltar-lo, enllà la mar, mentre llança cortines de fum a l’ONU defenent quimeres pàtries contra ofenses colonials. Després, l’escolte mentre fa un reconeixement públic a la majoria silenciosa, aquells que no protesten al carrer ni li aigüen la festa a Nova York posant davant la premsa mentre mengen dels contenidors de la brossa o a les beneficències.
I sí, encara que em dolga dir-ho, no vaig anar als voltants del Congrés que vostè va segrestar, no vaig poder i a vostè no li importa el per què, però, el meu esperit i el meu sentiment democràtic allí van estar, cridant, perquè era el meu dret com diu eixa Constitució que vostè i els seus acòlits citen a conveniència.
No em compte a mi, ni a molts milions més entre els seus agraciats, perquè no té dret de fer seua la nostra veu ni el nostre silenci ja que encara ens dolen, en l'ànima, els cops que repartien els Gossos del Govern.
Jo que he viscut la tirania del seu dictador franco i he vist la repressió a la gent justa i la manipulació de la informació, ara, me'n ric de vostè ja que no el deixarem que ens torne a portar a eixe temps. Tancaré la porta als morros del vostre neoliberal pensament de rics i pobres per la Gràcia de Déu i aniré pels camins de la llibertat, la justícia social i la igualtat d'oportunitats cridant la Veritat.
Aniré pels pobles i mostraré a la gent allò què vol aconseguir amb el nostre patiment, i no, no li ho permetrem. Els diré “no escolteu els cants de les Sirenes del Govern o les seues dents provareu, no els doneu la vostra sang que es sacrifiquen ells i el primer de tots, el seu apòstol; el nostre president.
I si vostè em persegueix, avise els seus cans que no tinc cap arma més que el meu pensament, i, encara que li sàpia greu, el sé usar ben bé.

© Xavier Miralles Martines 

www.ciudaddealcoy.com

Llicència de Creative Commons
CARTA A L'EXCEL·LENTÍSSIM PRESIDENT DEL GOVERN ESPANYOL EN MARIANO RAJOY GREY de carta al president està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons